Bisse Bunu kesinlikle doktorunuza sormalısınız. Poposunun o görüntüsü mantar mi değil mi en iyi doktorunuz bilir. Sizi doğru yönlendirsin en azindan. İlaç konusunda atıyorum benim size önereceğim şey belki sizin bebeğinize yaramayacak. O açıdan bence en doğrusu doktorunuzun söyleyeceği şey. Benim oğlan geçen hafta antibiyotik yüzünden alerji oldu. Deli gibi kabardı. Ürtiker ne demek 1 hafta boyunca denedik, gördük, yaşadık. İşin en kötüsü ürtiker geçti ve hemen akabinde havale geçirdi. Çok korkunçtu. Resmen Allah korudu bebeğimi diyebilirim. Birkaç ay sonra 3 yaşına girecek. Bebek olmadığı için hafif atlattık diyorum ben. O an insanın düşünce özelliği bile gidiyor vallahi. Çok dikkat edin. Bizim bu şikayetlerden önce yüksek ateş ve ishalimiz vardı. Sonra patladik daha beter. İyi takip edin yani. Ne olur ne olmaz. Çocuklarla alakalı bu aralar salgın çok fena durumda. Ne iğne, ne ilaç, ne serum hiçbir şey iyi gelmiyor. Geçmiyor, düzelmiyor çocuklar. Neden anlamadım. Geçmiş olsun hepimize..m