Bu herkesin aile dinamiklerine, maddi durumuna,hayattan beklentilerine, sosyal yaşamına, yaşına göre değişir. Şimdi size bekleyin de diyemeyiz yapın da diyemeyiz. Ama ben olsam diye girecek olursam cümleye beklerdim, tek göz odada 2 çocukla desteksiz yardımsız ilgilenmek sizi bambaşka bir psikolojiye sokabilir.