mariam2 Tek ben mi goryiorum hayalet çizgi adetime 9 gün var ama bugün lekelenme oldu bide belim kaç gündür ağrıyor sizce gebelik olabilir mi
mariam2 Tuuggccee amin ama daha işte çok erken yapildi aslında gecikmene yapılır ama boyile olunca merak etim hiç lekelenme olmazdı ya direk adet olurdum daha çok var
Tuuggccee mariam2 erken degl aslında dokuz gun varmıs zatwn cok cok sılık cıkmıs dahq yenı sanırım bılemedım🤷♀️
aysebb mariam2 Test yapmamıştım ben zaten hamile kaldığımı anlamıştım bekliyordum. Garanti olması için gecikmemi beklemiştim
mariam2 Tuuggccee evet çok zor görünüyor ben hiç boyile olmazdım son adet 10 gün önce adetim biti zaten yane