lagerthaa gitmeyin tabiki bende gitmiyorum hele aşısı yokken asla gitmezdim
lagerthaa 1 hafta sonra naneyi yedik
barbiee_ evime döneceğim gün berbat oldum. Oğlum da aynı şekilde hastanede yattı