Asyaaihsnser Ben battaniye kullanıyorum tek kişiliklerde zTen gelen bir tek annem kalmaya o yüzden çok sıkıntı olmuyor.Kendi yorganımı da aralıklarla yıkıyorum.Çamaşırlığa serip peteğin önünde kurutuyorum,kuruyana kadar yedek yorganı kullanıyorum.Misafir battaniyelerimi de yıkayıp kurutmaya atıp öyle hallediyorum🙏🏻Yastıklar kurutmaya sığıyor ama msela yorganım sığmıyor o yüzden ayrı kurutuyorum