Tekbenimsucumguzelolmakdemi tüm hayvanları biliyor. Seslerini çıkarıyor. Ana renkleri biliyor. Yaşını , adını söylüyor. Anne gel, baba gitti, düştü, bitti, al, ver, anne su, teyze, dede, nene, hazırım, bebek, beybi, abi, gibi gibi aklıma gelmeyen kelimeleri ve cümleleri var. Mesela kız kardeşimin adı ilayda. Adını güzel söylüyor. Her çocuk farklıdır kesinlikle kıyaslama yapmam doğru değil bu konuda. Sadece ne zaman tam anlamıyla diyalog kuracağız onu sormak istemiştim. Yorumlarınız ve düşünceleriniz için çok teşekkür ederim. Hayırlı Ramazanlar 🫶