nur1316 Merhabalar hanımlar geçen post atmıştım , geçen cumartesi birer saat ara ile iki kere üst üste mide krambi gibi bişey geçirince acile gittik , daha incesinde de oluyordu bu ataklar ama ben umursamadim midem de problem var zannediyordum meğerse safra kesem tam taş doluymuş . Lipaz ve Amilaz değerim yüksek çıktı acildeki dahiliye gönderdi Dahileye test yaptı ultrason çektirdi genel cerraha gönderdi bazı değerlendirmeler sonucunda ameliyat olman lazim taş düşürmeye çalışıyor vücudun dedi . İlk defa duyuyorum kafam çok karışık . Safra kesesi olmazsa biraz da olsa karaciğer üstleniyormuş onun görevini
betulci nur1316 merhaba geçmiş olsun 5 martta ameliyat oldum safra kesem alındı çok şükür bir sıkıntı yaşamadım ben de mide şikayetiyle gittim endoskopi yapıldı daha sonra ultrason da saframın taşla dolu olduğunu acil ameliyat olmam gerektiğini söyledi gittiğim bütün doktorlar çok araştırdım düşündüm sarılık ve safra iltihaplanmadan olmaya karar verdim iyi ki de olmuşum
unluckymom nur1316 taşları düşürmeye çalışmayın. Çünkü onun tek tedavisi ameliyattır. Safra kesesinden kanala taş düşerse çok ciddi sağlık problemi ile karşılaşırsınız. Doktorunuza danışabilirsiniz ( sarılık olur, ercp diye bir işlem gerekir bu sefer ve çok zahmetli şeyler ) tavsiyem geciktirmeden ameliyat olmanız.
Gzdzeynep nur1316 buğün ameliyat oldum korkudan hiçbişey yiyemez olmuştum. Ocak ayında kolesistit (safra kesesi iltihaplanması) sebebiyle 6 gün hastanede yakmıştım korkunç sancılar çaktim o süreçte. Safra kesemde taş çamur vs varmış. Tabi iltihaplanma olduğu için de 8 hafta bekletiliyormuş ameliyat için. O süreçte yağsız beslenmiştim. Tekrar atak gelcek diye ödüm kopuyordu. Bugün amiliyat oldum kapalı yöntemle. Atak anında çektiğim sancının onda biri şuan çektiğim ağrı. Doktor da 2-3 ay daha bekleseydin kapalı değil açık ameliyat olurdun safra kesen çok kötü durumdaydı dedi. Çok geçmiş olsun ama atak geldiyse artık ameliyattan başka çözüm olmuyormuş doktorlar öyle dedi.
nur1316 Sürekli diyet yağsız tuzsuz baharatsiz beslenmen lazım karaciğere Yük olmasın diye diyorlar. İbrahim Saraçoğlunun safra taşlarını eriten tarifi var denemekten zarar gelmez denemeli miyim ?
nur1316 Hayatii bir organ değil evet ama sonuçta onunda görevi var vücutta . Aldiranlarin çoğu memnun çoğu pişman . Herkesin bünyesi bir değil bazılarının vücut düzeni çok bozulmus
nur1316 HE-SEN-COK-BILIYON yaaa ,, şu an biraz rahatladım ama mesela çoğu kişi de bana şey diyor bundan sonra inanılmaz dikkat etmen lazım yediklerine yoksa bu seferde karaciğerin yaglanacak
HE-SEN-COK-BILIYON nur1316 ağır yemek fazla kaçırmamak lazım tabi ama ben hiç şöyle sorun yaşadım böyle sorun yaşadım diyen görmedim yani
nur1316 betulci çok geçmiş olsun Allah sifa versin size de 🙏🏻 benim sürecim şöyle tam bir sene önce başladı geçen sene mideme bir kramp girdi kalp krizi geçiriyorum zannetttim tam yarım saat boyunca nefes zor aldm dogrulamadim iki büklüm nefes almaya zorladım kendimi nefes alamıyorum diye bağırıyordum ama nasıl kötüyüm , yarım saate yakın Kivrandim sonrasında kustum ve midem rahatlamaya başladı . Bu bir sene içinde ara ara mide kramplarım oldu ama bu anlattığım kadar değil hep hafif kramplar spazmlar oldu ben hep şey zannediyordum ben düzensiz besleniyorum diye oluyor veya kahve içiyorum kahve bana gelmiyor kesin midemi incitiyor zannediyordum en son bu bir kaç haftadır bu mide ağrıları sıklaştı ve en son geçtiğimiz cumartesi iki kere üst üste birer saat arayla mideme kramp yine iki büklüm oldum nefes alamıyorum hemde iki kez oldu çok kötüydü ve bayağı kustum neyse acile gittik hemen lipaz ve amilaz yüksek çıktı doktor dahiliye görün dedi eve gonderdi pazartesi dahiliye gittim kan tahlili idrar ve ultrason yapıldı ve safra kesesi tam dolu çıktı
betulci nur1316 sağ olun 🥹çok iyi biliyorum o krampları çok geçmiş olsun bence sarılık olmadan taş düşmeden ameliyat olun gerçekten korkmaya gerek yok ameliyat olmamak daha riskli emin olun
maviimavii nur1316 Merhaba aynı şikayetleri bende hamilwyken yaşadım ilk başlarda böyle ara ara oluyo geçiyo ama ilerleyen zamanlarda o ağrılar şiddetini arttırıp dayanılmaz hale geliyo doğumdan sonra ağrılarım okadar artmıştıki bebeğime bakamıyodum ağrıdan hergün serum taktırmak zorunda kalıyodum sonradan öğrendimki safra kesem taşlarla kaplanmış ve iltihap olmuş kızım 3 aylıkken ameliyat oldum çok şükür kurtuldun çok memnunum
nur1316 unluckymom çok teşekkür ederim , zaten doktor direkt ameliyat dedi ama ne biliyim sonuçta o organında bir görevi var diye başka yolu yokmu diye araştırmaya girdim ama ameliyattan başka yolu yokmuş 🥲🙏🏻
nur1316 Gzdzeynep benim pankreasimda iltihaplanma çıktı , cumartesi günü değerlerim inanılmaz yüksekti doktor şey dedi m vücudun taş düşürmeye çalışmış ondan o kadar yükselmiş değerler . Zaten iki kere üst üste atak geldi ölecektim nerdeyse çok zor oluyor o ataklar gelince kivraniyorum nefes alamıyorum kusuyorum
Sulee_ Gzdzeynep merhaba benimde 2 hafta sonraya ameliyatim var süreç nasıldı acaba ameliyat zormu biraz bahsedermisiniz ben korkuyorumda daha önce hiç ameliyat olmadım sigarada kullanıyorum ondan dolayı birsey olurmu diye endişeliyim
meva40_ Geçmiş olsun öncelikle.bende de var taş çok kötü ataklar geçirdim lohusaydım o zaman öğrendim bebeğim çok küçüktü cesaret edemedim ameliyata uzun zamandır yoklamıyor emzirme işi bitince ameliyat olmak istiyorum.atak gelecek diye korkuyorum tabi kusma nefes alamama vs kötü oluyorum
nur1316 meva40_ benimde küçücük çocuğum var ameliyat olursam o var diye beklemek istiyorum ama kanala düşmemesi lazimmis bende yeni öğreniyorum hep bunları
Pamukpasta meva40_ benim bebeğim 7 aylık bende bebeğim için olmadım ameliyat.polip var safra kesemde.bu aralar midem ağrıyor yine gaz dolu sanki içim 🤦🏻♀️ korkuyorum
Gzdzeynep nur1316 o atakları çekmeye inan değmez aldır kurtul. Benim de 7 aylık bebeğim var emziriyorum da atak yüzünden hastanede yattığımda kullandığım antibiyotikler yüzünden 20 gün çocuğumu emzirememiştim. O yüzden şimdi çok mutluyum hem bugün taburcu olcam hem de sadece bikaç gün emzirme yok. Sonrası atak mı gelcek diye korkulu rüya görmeye gerek yok.
meva40_ Pamukpasta neler neler yaptım gilaburu suyu zeytinyağı kuru duyduğum her doğal şeyi denedim diyebilirim sorunu ortadan kaldırmaz belki ama idare etsin die
mucizemm94 Ben oldum pişman değilim çok rahatım sıkıntı yaşamadım o ağrı çok kötü sabahlara kadar ağlıyordum sancidan olun kurtulun derim.
nur1316 mucizemm94 olanlarin çoğu çok afedersini hep ishal oluyorum ,, vücut düzenim alt üst oldu,, hazımsızlık var ,, istediğim hiç bir şeyi yiyemiyorum ,, hep gazliyim hep siskinim demişler . Korktum açıkçası of
kubraei2224 nur1316 merhaba öncelikle çok çok geçmiş olsun. Hemen hemen 2 ay önce ameliyat oldum. Safra kesemde taş olduğunu öğrendiğim de hem bebeğim küçük diye hemde çok korktuğum için ameliyatı baya bi erteledim. Bunun sonucunda ataklarım çoğalmaya başladı. Hiç abartmıyorum neredeyse her gece acildeydim. En son öyle kötü fenalaştım ki size anlatamam. Meğer iltihap oluşmuş ve iltihap iç organlarıma kadar yayılmış. Pankreatit geçirdim. Yani pankreas iltihaplanması. O kadar kötü bi acı ki tarif edemem size. Neredeyse 1 hafta hastanede yattım tedavi oldum. Ölümden döndüm. Sonra hemen ameliyata aldılar beni. Çok korkuyordum ama mecburdum. Ağlaya ağlaya girdim. Çıktım ve dedim ki kendime ben bu kadar acıyı bunun için mi çektim gerçekten ? İnanın bana hiç abartılacak bir ameliyat değil. Çok basitmiş . Sonrası da benim için basit oldu kolay yürüdüm 2 güne gayet normal yürüyordum görmeye gelenler şaşırıyordu hatta. Kendime çok kızdım işkence ettim çünkü korkularım yüzünden. Yani demem o ki size böyle söyleyenlere kulak asmayın. Vücud dengesi bozulması ölmenizden daha önemli değil. Kaldı ki ben kendi adıma hiç öyle bişey yaşamadım . Çok iyiyim maşallah. 🧿 dilerim ertelemeden aldırır ve kurtulursunuz. Çünkü aslında biz önemsemiyoruz ama ilerleyince çok çok tehlikeli oluyor. Lütfen kusura bakmayın çok uzun oldu. Ama sizi rahatlatmaya çalıştığım için açık açık anlatmak istedim. Sağlıklar afiyetler dilerim 🌸
mucizemm94 nur1316 illaki böyle belirtiler oluyor ama herkesin bir değil vücut dengesi korkmaya gerek yok o sanciyi yaşamaktansa cırcır olmayi tercih ederim😁
nur1316 kubraei2224 yazdıklarınızı dikkatle okudum maşallah mi🥰 ben hep şey diyorum hani o organında sonuçta bir görevi var alınırsa karaciğere yuk binecek mesela , ömür boyu diyeti mi beslenmek zorundayım acaba yağlı yememek lazimmiş , inşallah hiç pisman olmazsınız bende güzel bir süreç geçirmek istiyorum 🥰benimde pankreasimda iltihaplanma var , yayılabilir dediler ama bilmiyorum ne olacak başka bir doktora gidip ne yapmam gerektiğini sorucam Ben cumartesi günü acile gitmiştim pazartesi de dahiliye gittim dahiliye doktoru direkt şey dedi bu degerlerde yatış vermeleri lazımdı acilden size yatış vermediler mi , vermediler dedim adam bayağı sinirlendi vücudun taş düşürmeye çalışmış dedi