Smr29 ay bende arçelik var annem kullanmadığı için ben kendi evime götürmüştüm. Artık üretilmiyor bile o kadar eski. Hala güzel kahve yapıyor. Bazen köpüğü pek iyi olmuyor ama ilk çıkan kahve makinelerinden biri olduğu için olur o kadar 😅 o yüzden arçelik ♥️ bence