Buse_asya23 selam arkaşlar kizim 25 aylik , cok siddetli , balgamli ve hırıltılı öksrk var . doktorada gtrdm ilacda verdi kullanyrm fakat , dogal yontemlere ihtycm var öksrgu gecirmek icin . ne yapablrm acilll ltfe
eses3544 Buse_asya23 bunu kayınvalidem söylemişti çok işe yaradı bizde ocakta herhangi bir kap olmadan azcık Türk kahvesi yakıp bunu müslin bir ağız bezine falan dumanına tut sonra çocuğun göğsüne döşüne koy sıcakken yakmayacak tabi. Ayaklarını da bebek vicks i sürüp çorapla mis gibi yumuşuyor. 2 günde geçti öksürük ben günde 3-5 kere yaptım . Tabi ilaçlarına baharına yüksek yastıkla yatırmaya devam .
eses3544 Buse_asya23 odasında da okaliptüs yağı birkaç damla dök çok rahat nefes alıyor . Çok geçmiş olsun 💐
Buse_asya23 eses3544 ha kahveyi yakip dumanini beze sindiricem o bezide scakken cocugun gögsune koyacam oyle mi ?