bendenbirtanedahayok Hiç beyazım yoktu doğumdan 1-2 ay sonra öbek öbek saçlarım beyazlaştı başına gelen var mı
[silindi] bendenbirtanedahayok ben de maalesef aynı şeyi yaşıyorum. Tek tük beyaz saç telleri vardı ama şu an aşırı derecede dökülüyor ve her dökülen tutamda beyaz saçlar görüyorum 😔
Kizilciksurubu bendenbirtanedahayok Benim de doğumdan önce hiç beyazım yoktu, doğumdan sonra öbek öbek değil ama tek tük çıkmaya başladılar.
[silindi] bendenbirtanedahayok gitmedim ama gitmeyi düşünüyorum dökülme devam ederse bayramdan sonra giderim belki