Kızlar iade gönderdim alıcıya 63 TL iade ücreti verdim daha önce de iade verdim ücret yoktu söylediğimde biz cebimizden ödedik dedi bende ödedim mecbur böyle bişey varmı iade gönderince ücret mi aliyorlar ,alıcı koruma ücreti zaten 90 TL iade durumda bu geri ödenmiyor bile ben mi sağım karşıdaki mi kurnaz kural mi bu anlamadim