Selam Kızlar
İnanılmaz derecede bunalmış durumdayım 20 aylık bir kızım var çok hareketli bir çocuk 1 dk durmaz yerinde sürekli bir şeylerin tepesine çıkıp tırmanma derdinde ve bu beni inanılmaz yordu şimdi düşecekmi oraya çıkarsa canı acıya bilir burası tehlikeli sürekli endişe etmekten yoruldum hiç bir sosyal hayatım yok sabah güne kızımla başlar gece kızımla bitiririm eşimmi nerde işte her zaman çok yoğun akşam eve gelince çok yorgun 30 dk dışarı çıksam 50 kere arar çocuk durmuyor nerdesin diye lafa geldimi çocuk ikimizin ama bakmaya geldimi çocuk sadece benim kızımı istemiyormuşum gibi algılanmasın lütfen bu durum o benim canım o benim herseyim ama nefes almaya ihtiyacım var tek başıma kulaklık takıp kulağıma sahilde yürümeye ihtiyacım var sahil olmasına şart değil 3 4 saat ya çok biseyde istemiyorum nefes almaya ihtiyacım var