cokcocuklu İki aylıkken kalça çıkığı testi daha iyi sonuç veriyormus. ebeler 2 aylık ve 3 aya kadar çekildiğini söylemişti. Biz bir aylıkken gittiğimizde doktor bi bakalım ama 2 aylıkken tekrar gel demişlerdi canım. Sen şimdi gittiğinde bence tekrar bi ultraston iste doktordan.