semada egepolde dogum yaptim ama bize bakan cocuk doktorundan hic memnun kalmadik. Kan uyusmazligimiz vardi bu sebeple sarilik riskimiz mevcuttu daha ilk gunden hemen mama verin dedi oyle ustten sonra gitti. sutum nasıl vs bakmadan. bebek 1 gun daha emmeyi de bilmedigi icin yetersiz beslenmisti. hastaneden ciktigimiz gunun ertesi gunu gittigimde resmen beni mama vermedim diye azarladi. kendimi cok kotu hissetmistim yol boyu hungur hüngür aglamistim. Daha sonrasinda dokuz eylulun emzirme polikinligine gittim oradaki doktorlar sutumun zaten fazla oldugunu, goguslerimde bebek cekemedigi icin kitleler olustugunu soylediler. dogru emzirmeyi gosterdiler onlar sayesinde su an bebeğim emiyor kilo alimi duzene girdi cok sukur. Simdi de balcovada ozel muayanesi olan bir doktora gidiyoruz. Ruken Kocalar. cok memnunuz ne zaman mesaj atsak hemen geri donuyor. zaten egepolde ucretler 1600-1700 diye biliyorum. bizde 2300 tl veriyoruz en azindan ne zaman istersek ulasiyoruz ve ozel bir ilgisi var. ozel hastanede olsa ozel doktor gibi olmuyor maalesef