dgltkn ben hiç kullanmadım aldığım pamuğu da makyajımı silmek için kullanıyorum. Şu an 4 aylık yıkıyorum küçük müslin mendillerle kuruluyorum. Dışardaysak ya da yıkayacak durumda değilsem yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Pamuğu ıslatıp bekletmek maalesef bakteri üremesine sebep olabilir ‼️