Kızım zaten zayıf bi bebek. 9 aylık kilosu 7860tı. Hasta oldu virüs kaptı. Boğazı kızarık bademcikleri şiş. Bi de şimdi diş çıkarmaya başladı. Sadece emiyor. Yemek yemek istemiyor. 120 gram vermiş 10 günde. 7740 gram olmuş. Şu an 9,5 aylık. Canım çok sıkıldı. Zaten zorla kilo aldırıyorum. Bunun bi çaresi yok mu. İyileşince hızlıca toparlamak istiyorum. Nasıl kilo aldırabilirim 😔