mlklerim2 Gece karnı şiştiği için seruma geçilmiş bebeğimin küvezde şuan da çok acıkmıştı bugün gördüğümde ağlıyordu yavaştan besine az az başlamışlar şişlik normal mi karnında sizde de olmuş muydu
mero_81 mlklerim2 gazı vardır şişlik ondandır benim kızımda küvezde kaldığında karnı şiş olduğunda hemşireler al annesi kucağına gazını çıkart diyordu 9 gün kaldı hatta eve geldik uzunca bir süre kurbağa karnı gibiydi doktoru normal diyordu geliştikçe normal karın görüntüsüne ulaşacak diyordu
Mmeelliikkeee mlklerim2 ilk bebeğiniz mi çabucak kavuşursunuz sağlıkla inşallah . Yani şöyle size bir hastalıktan sorundan bahsetmediler ise karnının şiş olması erken bebeklik yenidoğan dönemi için normaldir sonra boya falan gidecek geliştikçe azalacak göbüşü.
Aklimideliricem Benim oğlum karnından nefes aldığı için karnı şişip iniyodu onun gibi bişeyden mi bahsediyosunuz
Aklimideliricem mlklerim2 anladım hiç bilemedim Rabbim şifasını versin biran önce kucağına al inşallah 🌸
didemy Hiç korkamayın küçük oldukları için sindirim kolay olmadığından karın şişliği oluyor bizde prematüreyiz 28 haftalık doğduk 62 gün sonra yeni çıktık şuan da gaz problemimiz var bunlar aşılır şeyler hiç korkmayın
sevlin didemy sizde hiç apne problemi oldu mu biz 34artı 6 doğduk 12 gün sonra çıkardık evde farkettim götürdüm monitöre bağladılar uyurken derin uykuda apnesi oluyor kısa süreli oksijeni düşüyor bugün kafein başladılar ilaç olarak
didemy sevlin İlk günler çok kısa bir süre kafein verdiler sanırım bu yüzden verdiler ama hiç sıkıntı yapmayın kafeinle dengeliyorlar erkenden farketmeniz iyi olmuş denge sağlanıp düzeltiliyor