Eşim hediye olarak almıştı geçen ay ama şimdi bakıyorum renginde sararmalar var değişik birde bayağa pahalıya almış sonradan öğrendim kızdım yani o paraya schafer karaca felan alırdık bilindik marka olurdu kafamız rahat olurdu ya şimdi aldığı yere gittim dün anlattım getirin servise yollayalım gönderirlerse yenisiyle değiştiririz dediler ama komple iade edebilirmiyim acaba bu markanın böyle sıkıntısı var sanırım ben her ay servisle mi uğraşacam yani tencereleri götürdüğümde dicem komple iade etmek istiyorum ben memnun kalmadım diye inşallah kabul ederler ya varmi bu markayı kullanan yada başına böyle bir şey gelen?