Alyehus Benimki doğduğundan beri hiç emmedi bir kere bile benide sağımla süt artmaz kesilir diye çok üzdüler ama düzenli sağıp memeyi uyardıkça çok şükür arttı.Hiç mama kullanmadık 7.5 aydır. Pompanızlada alakalı olabilir ama Söylediğiniz miktar çok iyi bebeğe fazlasıyla yeter bence emzirirken kaç ml emdiği bilemezsinizki neye göre böyle düşündünüz bence hiç öyle olumsuz düşünmeyin su içmeye devam edin 🥰Emiyorsa keşke devam etse sizin işinizi zorlaştırmasa ama bebişlere akıl ermiyor malesef🤷🏼♀️Bide o miktarda yine bebeğin ihtiyacına göre artış gösteriyor büyüdükçe merak etmeyin düzenli sağmaya devam edin🙏🏼