Merhaba. Kızıma son bikaç aydır memeyi cok azaltmıştım kademeli olarak bıraktıracaktım gecede gündüzde ama ne olduysa biranda sürekli emmek ister oldu. Çok ağlıyor ve sütümde az şuan acıktığı için değil sadece sakinleşmek için emmek istiyor. Bunu yaşayan varmı ne kadar sürecek bu süreç. Yada ne zaman bıraktırmalıyım. Gecede beni çok zorlar oldu. Normalde emzikle uyutuyorum sadece emziği tutmak icinde geceleri bikaç kez uyanıyor uykuları bölündüğü içinde verimli uyuyamıyor..