iki_prens_annesi_ benim bebeğim 22 aylık 1×1 açıklık var hâlâ, değerlerine baktırdık sadece demir eksikliği var diye şurup verildi d vitamini de elinizdeki bitince kullanmaniza gerek yok denildi. Ben de buna takıldım d vitaminine daha çok düşmemiz gerekmez mıydı diye. Siz kullandınız mı d vit