hassasanne3 Hastanede ve sağlık ocağında topuk kanı alınınca aynı değerlere mi bakıyorlar yoksa farklı mı ? Bilen biri yazabilir mi
asrinhatasi hassasanne3 farklı değerlere bakılıyor. Bana verilen kağıtlarda hastanede alınan sma taraması, sağlık ocağında alınanda da diğer kalıtsal hastalıklar olarak yazıyordu.
kivancinannesiii hassasanne3 hastane ilk doğduğunda alıyorlar sağlık ocağında bikaç gün geçtikten sonra bakıyolar beslenmeye başladıktan sonra değerler ne durumda diye.