Elvinemine Kızlar ben sadece ilk 3ay emzirdim . kızım istemedigi için emmedi yani . şimdi ikinci bebgim olursa ve oda emmek istemezse .sadece sagimla göğüs büyürmu .ve ya sarkma falan olurmu?.bu gün aklima takildi da .😂
lAmMelodi Elvinemine Fərqi yoxdu onun.Emme yada sağım problem sütde olur sinə şişir süt yığıldıqca süt azaldı yada emzirme kutardi sine sönür.
hemshireanne Elvinemine direkt bana sorsaydin canim yedi aydir sagiyorum buyumedi hicc hala mandalina kadar🤣🤣 kucuk oldugu icinmi bilmiyorum sarkma flnda yok
Elvinemine lAmMelodi mene deyirler sen az emzdirmisen .onun için buyumedi .🤦annemle goruntulu konusuyordum sabah sabah .telefondan uzakda elbisemi soyunuyordum .bana dediki kizim senin giguslerin hic buyumedi😂🤣bende dedim napayim büyümüyor iste .dedim burdaki kizlarada sorayim sagim yapsam buyurmu diye
Elvinemine hemshireanne 😂 kızım dusundum yaxmayi dedim birden utanirsin falan🫠.benimde goguslerim cok kucuk🤭 kızım azcik emdi .diyemi buyumedi diye dusunuyordum
Elvinemine hemshireanne deme e baci 🤦😂ianan men onun dediyi herseyi etseydim bu deyqa evli olmazdım .acami ele qizisdirir ki qaynanya zada qarsi 🤣amam men buna qarsiyam deye cekinir mene qaynanm zad haqda qeybet etmeye .amma goremki tanimadigi adamlara bele .bizimkilerin qeybetinie dir😂🤣esidende deyrem yaxsi az arvatlan