Kızlar ek gıdadan sonra sürekli kabızlık sorunu yaşadık Bi düzeliyor yine başa dönüyoruz şimdide gaz çıkmıyor çok ağlıyor acile götürdüm lavman yapılması lazım dediler yapıldı o an rahatladı evde de banyo masaj yapıyorum başka türlü nasıl çıkarabiliriz bildiğiniz yöntem varsa yazabilirmisiniz