meryemhazal11 Merhabalar kızım 5 aylık oldu Yavaştan ek gıdaya başlamayı düşünüyorum İlk olarak neleri vermem gerek , ek gida malzemeleri olarak kullanıp memnun kaldığınız ürünler hangileri tecrübeli anneler yoruma 😊🌸
aysebb meryemhazal11 5,5 ta başladık. Sebzelerle başlayıp ardından yoğurt ve meyveyle devam etmiştim. Oioi dan tabak ve kaşık seti almıştım halen kullanıyorum kızım yaklaşık 17 aylık
momas meryemhazal11 5.5 aylıkken başladık yoğurt ike sonra sebzeler meyveler devam ettik ben oioinin puzzle tabak normal tabak bardak 2 kaşık önlük 2 kasesini aldım. Ayrıca wee babynin 4 lü kaşığı ve 2 adet çorba kaşığını aldım. Can rende termos aldım e bebekten. Yere örtü aldım su geçirmez. Oturak aldım ilk etapda onda yedi hala onda yiyor bazen yerde falan yedirceksem ayrıca mama sandalyesi de var. 1 tane 30 cc suluk var wee babynin onu la başladım su vermeye sonra munchkin aldım pipetli bir de avent aldım. Hepsini kullanıyorhm hepsinden memnunum. Şu an 7 aylığız
nerdenaldinbuaklinerden meryemhazal11 ek gıdaya hemen gecilmiyo 1 ay 3 er gün aynı gıdayı vererek alerji denemesi yapıyorsun sonra günde 1 öğün ek gıda