Tanemduygu bebeğim 6 aylık sadece anne sütü ile besledim. Beslemeyede devam ediyorum. Ama sütü arttırıcı çok olau var sağmak mesela. Mutlaka sağım makşnanız olsun tadı kötüyse sağın onu vermeyin yediklerinizle sütğnğzünde tası değşecektir. Bem ilk zamanlar 3 saatte bir sağrdım artık öyle değil yoluna koyunca sadece emerek ilerliyorum. Baktım boşaltmıştır tek memeyle uykuya dalıyor o zaman sağıyorum sonra vermek üzere