durubebek_ rotayı ben de çocuk sahibi olduktan sonra duydum. Bayağı sıkıntılı bir hastalıkmış. Bayağı da bu hastalığa yakalanan çocuk oluyormuş. Aşı hastalığa yakalanmayı engellemiyor ama daha hafif atlatılmasını sağlıyor. Aşısız çocuklarda hastanede yatma oranı daha yüksek. Ben özel devlet tüm aşıları yaptırdım bir problem yaşamadık.