selamlar herkese,
iki gun once sezaryen dogum yaptim. bebis 36 haftalik, hastanede emzirmeye ek olarak aptamil takviye yapildi ve evde de devam edecegim. markalarin arasinda cok fark var mi? aptamil baslandigi icin bu markayla mi devam etmeliyim yoksa en kaliteli marka sizce hangisi?