1.5 yaşında kızım varken ikiz kizlarıma hamile olduğumu öğrendim varlıklarına bin şükür. Günlerim çok yoğun ve tempolu geçiyor tahmin edebileceğiniz üzere fakat bu tempoda bile aynadaki kendimi gördüğümde çok içerliyorum. Normalde minyon bir insanım 1.55 boy 50 kilo biriydim ama ilk kizimda da ikizlerimde de sezeryan oldum ve suan 65 kiloyum 65 de takılı kaldım hele şu sezeryan göbeği hele o çatlak ve sarkmalar o kadar üzülüyorum ki diyet yapamıyorum. Hemen bozuyorum benim gibi olan varmi siz neler yaptınız hanımlar nasıl zayıfladınız nasıl o sezeryan göbeğinden kurtuldunuz ve çatlak ve sarkmalara neler yaptınız acaba