Senaoz21 İstanbul da yaşıyorum havalar ısındı 6 aylık kızım uzun kollu zıbın ile uzun kollu bir üst daha giyiyor kalin mi sizce uyurken normal kalin battaniyesini ortuyorum biraz incesine gecmelimiyim gece çünkü terlemis oluyor biraz
byzyldz Senaoz21 uzun kollu zıbın yerine kısa kolluyu tercih edin size serin geliyorsa ince bi yelek giydirebilirsiniz terliyorsa inceye geçin tabi
Bebegimm1 Senaoz21 sıcaksa kendinz gibi giydirin. 1 kat fazla çok soğuk havada giydirilr ben kısa kol ile yatırym havalar ısındı.biz ailecek kısa kol atletle yatıp geziyrz
didoece Senaoz21 bizde İstanbuldayız valla ben kısa kollu zıbın giyiyorum altına kendi eşofmanını üstüne de pike. Yetiyor
3kedili2bebekli Senaoz21 ben 2 gündür sadece ince uzun kollu zıbın veya kısa kollu zibin altlariina ince tayt giydiriyorum kaloriferleri de kapattım ev baya sıcak gece de normalde 1 tog uyku tulumu giydirdim tüm normal önce bir pijama takımıyla yatırdım öyle 2 kat kaloriferli evde giydirmeyin çocuk çok şık hastalanır öyle
benseninanonim terliyorsa tek kat giydirin benim kizim 4 aylik tek kat uzun kollu zibin giydiriyorum gece de ustune ne ince ne kalin bi battaniye ortuyorum
Bebegimm1 Senaoz21 onlar bizim gibi değiller aksine sıcak hasta ediyor hava ısındı evinz de sıcaktr bu benm ikinci cocugum şuan ki 3 aylık dışarda kara rahatlıkla çıkarırm çıkardım da çok kez ama yazın sıcagına çıkaramam anlayın aradaki farkı 😊