Bir hafta sonra 20 aylık olacak bende ramazandan sonra başlamak istiyorum tuvalet eğitimine ama konuşamıyor kendini ifade edemez diye düşünüyorum ne yapsam acaba kendimi de kızımı da yıpratmak istemiyorum bu dönemde doğru zamanı bekliyecegim herhlade şimdiden anlatıyorum