iremasilaslan merhaba anneler biberonla sütü sağıp dolaba koyduğunda benmari usulü ısıtıp veriliyor peki dışarda oda sıcaklığında duran sütü ısıtıyormuyuz direk veriliyormu?
Asyaveannesi04 iremasilaslan 3 saat oda sıcaklığı 22 derece civarı kalabilir ama sonra ekşiyor verilmez
Elfelf475 iremasilaslan ben ev bir tık soguk diye çok az ısıtıyorum dışarda kalınca. Ama dısarda da 1 saatten fazla tutmuyorum. Bir de ısıtıp verdim diyelim yarım bıraktı içmiyor o sütü atıyorum bir daha ısıtıp vermiyorum
Asyaveannesi04 iremasilaslan evet ısıtmadan verdim hep öyle dolaba girdikten sonra benmari usulü ısıtıp verdim