aybarsmom34 Geçmiş olsun canım, ilaçsız atlatmak en iyisi. Bol bol burun açıcı sprey (serum fizyolojik) kullanabilirsin, ılık duş aldırmak iyi gelir. Odanın nemli olmasına dikkat et, soğanı ikiye kesip başucuna koymak da bazen işe yarıyor. Ilık papatya ya da ıhlamur çayı da rahatlatabilir ama doktora danışmadan verme derim. Yolculukta da sık sık sıvı vermeye çalış, rahat nefes alması için burnunu açık tutmaya özen göster. İnşallah çabuk toparlanır