3 aylık bebeğim asla uyumak istemiyor karnı tok altı temiz gazınıda çıkartıyorum ama uykuya geçeceği zaman saatlerce ağlıyor. 2 haftadır böyleyiz ve ne yapacağımı şaşırmış durumdayım sürekli kucakta ayakta durmak istiyor oturduğumuzu anlıyor hemen ağlamaya başlıyor bütün gün kucağımda taşıyorum ama çok yıprandım artık bu tarz şeyler yaşayan oldu mu önerileriniz var mı ?