Merhabalar kullanıp memnun kaldığınız giyilir göğüs pompası var mı acaba? Hepsinin yorumlarında memnun olan da var olmayan da kafam çok karıştı. Lansinohun elektiriklisini kullanıyorum sanki az çekiyor gibi geliyor bana onun giyilebilen olanını düşünmemiştim o yüzden hem de çok pahalı geldi. Bir arkadaşım kullanıyor memnun ama yorumlarda çok olumsuzluk gördüm. Daha uygun fiyatlı kullanıp memnun kaldıklarınız var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim 🌸