bendenbirtanedahayok Sezeryan sonrası 3. Regl olucak ama 5 gündür kahverengi kanamam oluyor normal mi doktora mı gitmeliyim
aliveannesi34 bendenbirtanedahayok benim sezeryanımın üstünden 1,5 sene geçti hala her adetimde yaklaşık 5 gün kahverengi kanamam olur hiç hastaneye gitmedim
bendenbirtanedahayok aliveannesi34 benim ilk kez olduda bir sıkıntı mı var acaba feramatta içmeye başladım belki kansızlıktansa diye emzieiyor musunuz
aliveannesi34 bendenbirtanedahayok emzirmiyorum ama her defasında kahverengi bazen katran karası kanamam oluyor alttan muayeneden korktuğum için hastaneye de gidemiyorum
bendenbirtanedahayok aliveannesi34 ilginç geldi bana bu kadar kara olması normal değil gibi gidin bence
aliveannesi34 bendenbirtanedahayok evet korkuyorum kötü bir şey olabilir diye ama bu muayene işi beni hep geri itiyor