gulten01 ozlem_murat merhabalar 2 yıldır sivenoyu kullanıyorum şuan için memnunum yüzünü güzel nemlendiriyor
crybaby ozlem_murat mustela önermişti doktorumuz onu kullanıyoruz hatta büyük aldım hepimiz kullanıyoruz