farelikoyunkavalcisi Aselinannesi0655 kedi dillerini şekerli kısmı üste gelecek şekilde güzelce süte batırıyoruz tepsiye diziyoruz üzerine lezzetli bir muhallebi üzerine de çikolata sos internete kedi dili pasta yazarsanız çıkar tam tarifiyle 💐
Aselinannesi0655 farelikoyunkavalcisi evde kedi dilim var bi kaç güne de onu yapayım arasına çilek falan da olur
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU dünyanın en pratik tatlısını 2 gün önce keşfettim çok da lezzetli oluyor 2 gündür bunu yiyoruz. Milföyleri küçük üçgen kesip kuruvasan şeklinde pişiriyoruz minik minik. Piştikten sonra bir kaseye alıp üzerine evde meyve ne varsa ben çilek muz ve kivi koydum onlardan doğruyoruz ve benmari usülü boolll çikolata eritip gezdiriyoruz nefis oluyor 🤤 Gamze_cnky1 bu şekilde üstte yazmıştım deneyin hem pratik hem lezzetli 👌🏻
rana0234 Evdeki kakaolari değerlendirmek istiyorum,bana da bir tarif atar mısınız,ziyan olmasinlar.İslak kek yaptım ama sosunu fazla yapmama rağmen istediğim islaklikta olmadı, soğudum ondan😔