tkut Doktorumuz symbiosys probiyotik kullanmamızı tavsiye etti kullananlar var mı etkisini gördünüz mü memnun kaldınız mı ya da kullandığınız farklı marka da olabilir gaz içinde etkili oluyor mu gercekten
bakkalemzigi tkut biz kullandık ama pek işe yaramadı sonra değiştirdik kaleiod kullandık kakasını geç yapıyordu düzene girdi memnun kaldım . Gaz için ayrı sap simplex kullandım ama gaz için tek çare masaj bence bunlar işe yaramıyor tek başına
mihrainciannesi tkut gunde kac kere kac damla verdiniz benim bebegim 2 aylık . ayriyetende gaz damlasi kullandinizmi
tkut mihrainciannesi merhaba ben kullanmadim 1 ay kadar çektik gaz i masajla çayla kimyon la bı sekilde atlattık çok şükür şimdi kendisi cikartabiliyor gazını 🙏
mihrainciannesi tkut cok sevindim sizin adınıza 🥰 biz cok zorlaniyoruz birsuru gaz damlasi kullandik masajda yapiyoruz devamli ama gaz cikarmada cok zorlaniyo ağliyo
tkut mihrainciannesi kimyon denediniz mi her gün rezene çayı yapıyorum içine bol kimyon atiyorum yemeklerimde de hep kimyon kullaniyorum deneyin isterseniz çok etkili