Neler yapıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor . Biz 6. Aya göre biraz daha rahatladık şükür . Çak yapıyor evin içinde dönerek geziyor . Örümcek aldık arada ona koyuyorum anca 30 dk hemen sıkılıyor. Mama sandalyesine oturup süzgeçle meyve veriyorum. Derken uykusu geliyor. Geçip gidiyor günler geçiyor.