hira0502 23 aylıkken başladı ben işe başladığım için, ilk 2 yıl tamamen birlikte geçirdiğimiz için alışma evresi beni korkutuyordu. Başta ağlamaları oldu ama geçti. Hastalanma konusuna gelince benim oğlum çok aşırı hastalanmadı. Sınıf mevcudu 4 zaten onun da etkisi olabilir. Bir de insanlar hasta çocukları gönderiyorlar buna engel olunmuyor. Ben öksüren ateşi olan varsa bana haber edin diyorum kreşe ben alıyorum çocuğumu.
Benle işe geliyor yada babasıyla
Gelişim olarak, olumlu etkileri de oldu. Şuan 30 aylık çok açık konuşabiliyor.