Merhaba güzel anneler sag kasigimda 2 gündür agri var basta apandisit sandim atesimi ölctüm atesim normaldi eger apandisit olsaydi belirtileri farkli olurdu diye ihtimal vermedim. Yani cok cok siddetli bir agri degil ama rahatsiz edici hic bukadar sürmemisti aksam daha cok agridi uyanali hafif ama hala sizlama seklinde.Dogum yapali 6 ay oldu 2 hafta once adetim geldi hesapladim adetim biteli 1 hafta olmus yumurtlama dönemine geliyor afedersiniz akintida cok geldi ama hamilelikden önce hafif sizi hissederdim yumurtlama günlerinde zaten gectiginide anlamazdim benim gibi olan varmi ?