benim bebeğimde öyle, gece ilk uykusu 3-4 saat sonra iki saatte bir.
bazen o uyanmadan ben uyanıyorum. kucağıma alıp emzirip yatırıyorum. böyle daha rahat oluyor. rüya öğünü yapıyor.
bence açlıktan uyanıyor çünkü her seferinde emiyor
gece çok kendi uyanmazsa bez değiştirmiyorum. ya da 1 kere bez değiştiriyorum. çünkü rüya öğünü yaptığımda bezi ıslanmıyor. bebekler uyanınca çiş yaparmış. uyanmadan beslendiği için çiş olmuyor. doktor gün içindeki bez sayısı ve rengi normalse sıkıntı yok demişti.