Ebruli3452 İki model arasında kaldım hanımlar bana yardımcı olur musunuz ? Kalem pantolon ve tunik şeklinde giyiniyorum genel olarak. Hem spor hem şık.
[silindi] Ebruli3452 2 numaralı model bu ara moda bantlı şekilde ama tabanı bu kadar kalın olmasını bilemedim 🤷🏻♀️ biraz yüksek dursun diye mi kalın taban tercih ettiniz