Efe_momm Gribal enfeksiyon sonrası dudağımda uçuk çıktı bebeğime geçer mi birisi uçuk bulaşıcıdır demişti bilgisi olan var mı?
hunilimomy Efe_momm cok tehlikeli asla opmeyin ve bebeğinizin dudağına dokunmasına asla musade etmeyin eliniz ucuga değerse yıkamadan bebege dokunmayın
Ballilokmam11 Efe_momm öpmeyi sakın mümkünse emzirirken felan maske takın çok kötü sonuçlar doğurabilir
bizdejantikizlardik Efe_momm Bir an önce geçirebilecek iyi bir krem alın arkadaşların dediği gibi aman çok tehlikeli. Kendi eliniz değse bile bebeğinize sürmeyin.