LinaSelin sizi en iyi ben anlıyorum. Benim bebeğimde 37 günlük ve tam 16 saattir uyumadı gece, sinir krizi geçirdim, kalktık hastaneye götürdük bi gece bi sabah gaz damlası kullanın devam edin deyip geri yolladılar, yarın kendi doktorumuza gidicez. Bilmiyorum çözümü ne bunun, her gece aynı sanki çocuğun bir yerine birşey yapmışım gibi çığlık çığlığa ağlıyor, gaz çıkartıyor ama devam ediyor ağlamasına, gaz çıkarttığında az susuyor gibi. Oda oda gezdirip, konuşuyorum, şarkı söylüyorum neler deniyorum yok. Bende böyle hayal etmemiştim kokusunu içime çekemiyorum çünkü cıyak cıyak😰😱