bebeğim 40 günlük. günde 5-6 defa kakasını yapıyor. hem beslenme sonrası gazını çıkarıyor. bu ara huzursuzluğu var doğru düzgün uyumuyor. etraftan gazı vardır denip duruluyor. hem alttan hem üstten çıkardığı halde gazı olabilir mi? dikkat ediyorum ayaklarını da hiç çekmiyor yukarı doğru öyle bir belirti de yok.