Merhaba bebeğim 10 günlük 2 gün önce doktor probiyotik damla önerdi diye başladık. Daha önce günde 2 kaka yapan bebeğim şimdi ishal gibi hem sulu hem de her beslenme somrası yapıyor, gaz sancısı çekiyor, huzursuz uykuya dalamıyor ağrıdan böyle bir durum yaşayan var mı?