denizalismom Günaydın hanımlar 🌸🙋🏻♀️ oğlumun göbek bağı 16. Gün düştü. Sizin bebişlerin ne zaman düştü?👶
pogacayanaginannesi Belinays_mom 10. günde düştü hastaneden gelir gelmez duş aldırdım ama baya dikkat ettim kuru kalmasına
arvenly Belinays_mom bir sorun oldu mu? Bizim de 25. Gun dustu dr bizi cok korkuttu yok hematolojiye gidin yok bagisikligi dusuk olur vs vs o yuzden soruyorum gec dustugu icin problem olacak diye korkuttu hep
lotus83 Bizimde ablamız 10.gününde minnacığım ise 6.günde göbek bağlarını düşürdüler 🫶🏼ardından başlayan kolik ise dayanılmaz bir dönemdi 🥺
sclarsln lotus83 erken düşürenin mi kolik oluyo acaba benim kızım da 5 günlük tü düştü sonra kolik sancıları başladı
mondecaidensecmeler denizalismom ilk oglumda hastanedeyken 10. Günde mi ne şimdiki oğlumda 1 haftada düştü