abuziddin Benimde öyle oldu doktora gittim 27 günde 30 gram almıştı ve kızım gece 3-4 gibi uyanır bir daha uyumazdı. Mama takviyesi yaptık doktorun da tavsiyesiyle uyku sorunu da çözüldü meğer doymuyormuş ondan uyumuyormuş. Şimdi 7 aylık oldu benden koptu emmiyor beni biberondan hızlı hızlı geldiği için benden gelmeyince ağlıyor